کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316501 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اکسپلویت جدید باگ فایرفاکس به طور مخفیانه آپلود می‌کند

اگر از مرورگر فایرفاکس به طور مکرر استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود تا هرچه سریع‌تر به نسخه‌ی جدید آن بروزرسانی کنید؛ چراکه این مرورگر دارای حفره‌ی امنیتی بسیار خطرناکی است که می‌تواند نتایج ناخوشایندی را برایتان دربر داشته باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس خبری که توسط وبلاگ موزیلا منتشر شده، اخیرا اکسپلویت جدیدی برای یکی از باگ‌های فایرفاکس کشف شده که با بهره‌برداری از آن، هکر می‌تواند فایل‌های موجود در کامپیوتر کاربر را به طور مخفیانه در سروری که در اکراین قرار دارد، آپلود کند. کمپانی موزیلا به شدت توصیه می‌کند که کاربران مرورگر فایرفاکس خود را به نسخه‌ی ۳۹.۰.۳ یا به نسخه‌ی ESR یا ۳۸.۱.۱ بروزرسانی کنند.

موزیلا در این خبر اعلام کرده که حتی به واسطه‌ی یک تبلیغات ساده که در یکی از وب‌سایت‌های خبری روسیه قرار دارد، از این باگ بهره‌برداری شده است. هکر بدون اینکه اثری از خود بر جای بگذارد، می‌تواند فایل‌های کاربران را ربوده و به سرور دیگری انتقال دهد. این باگ دو نسخه‌ی ویندوز و لینوکس مرورگر فایرفاکس را آسیب پذیر کرده اما در حال حاضر نسخه‌ی مک این مرورگر عاری از این باگ است. 

دَنیل ودیتز کارشناس ارشد امنیت در موزیلا در خصوص این باگ گفت:

آسیب پذیری جدید از مکانیزمی ایجاد می‌شود که باعث می‌شود محتوای جاوا اسکریپت و ابزار نمایشگر فایل‌های پی‌دی‌اف فایرفاکس را جدا کند؛ محصولات موزیلا که دارای ابزار نمایشگر فایل‌های پی‌دی‌اف نیست، مانند نسخه‌ی اندرویدی فایرفاکس، به این باگ آسیب پذیر نیستند. کاربرانی که در مرورگر موزیلای خود افزونه‌ی بلاک کردن تبلیغات را نصب کرده‌اند دارای احتمال آسیب پذیری کمتری نسبت به دیگر کاربران هستند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27674 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/17 تعداد مشاهده: 1455
سافت گذر